Категорії
щоденник

що наше життя? маркетинг :)

поки вірші відпочивають у шухляді, пишу про прозу життя

Щоразу, потрапляючи у інноваційні столиці світу цього такі як Сінгапур, Нью-Йорк чи Лондон. Люди кажуть, що естетика їхнього маркетингу зашкалює.

Тобто, після їх маркетингу хочеться купити, замовити чи зайти.

У більшості столиць я все ще не була, однак занотувала 10 маркетингових заповідей, якими ділюсь тут.

10 заповідей: Як відрізнити хороший маркетинг від поганого маркетингу

  1. Не віруй у хибну рекламу
    Хороший маркетинг обіцяє те, що виконується. Поганий маркетинг обіцяє, що ти станеш гарним як Кендал Дженнер, багатим і щасливим, купивши магічний чай для схуднення за 999 гривень. Якщо “результат гарантований”, перевір, чи це не результат відчаю. Не ведись :).
  2. Не зроби собі кумира з трендів
    Хороший маркетинг каже: “Це зручно, якісно і для тебе”. Поганий маркетинг шепоче: “Купи це, бо всі вже купили, а ти не модний!” Якщо бренд тисне на твою самооцінку, а не на потреби, тримай гаманець подалі.
  3. Не згадуй знижки марно
    Знижка в хорошому маркетингу виглядає як приємний бонус. У поганому маркетингу вона виглядає як “-90%, тільки сьогодні!”. А завтра? Знову “тільки сьогодні”. Остерігайся вічного “розпродажу”.
  4. Шануй час споживача
    Хороший маркетинг цінує твій час: реклама швидко пояснює, що це, для чого і чому воно тобі потрібне. Поганий маркетинг запускає 5-хвилинний ролик із сюжетами, які зрозуміє тільки автор, і під кінець ти вже не пам’ятаєш, що продавалося. Але слово “Купити” велике, на червоному фоні та ще й мигає :)
  5. Не вкради в споживача спокій
    Хороший маркетинг – це ненав’язливий сервіс. Поганий маркетинг – це коли реклама переслідує тебе, як шпигун: ти подивився кросівки онлайн, а тепер вони в тебе навіть у холодильнику (не кажучи вже про соціальні медіа та будь-які інші баннери е-реклами).
  6. Не давай обіцянок без гарантії
    Хороший маркетинг каже: “Ми даємо гарантію, і якщо щось піде не так, ми вирішимо це”. Поганий маркетинг каже: “Ви купили – далі не наша справа”. Гарантія на рівні “дзвоніть у космос” – явна ознака проблем.
  7. Не надсилай спаму, бо це гріх
    Хороший маркетинг пише лише тоді, коли це доречно. Поганий маркетинг заповнює твою пошту листами, які починаються словами “Останній шанс!” і це триває роками.
  8. Шануй особистість споживача
    Хороший маркетинг знає: ти особливий, і поважає твої вподобання. Поганий маркетинг думає, що ти один із “95% людей, які не зможуть пропустити це!” Якщо ти – просто “один з усіх”, це сигнал втекти.
  9. Не створюй зайвих проблем
    Хороший маркетинг пропонує рішення. Поганий маркетинг створює проблему, щоб потім її ж вирішити: “Не знаєш, як вижити без нашого супер-пилососа?”. Насправді ти навіть не думав, що не виживеш.
  10. Не використовуй кліше даремно
    Хороший маркетинг уникає штампів. Поганий маркетинг обіцяє “революцію”, “кращий вибір”, “нову еру” і “вічну молодість” у кожному третьому реченні. Якщо звучить як пародія на рекламу, це, ймовірно, вона.

Одним словом, хороший маркетинг поважає тебе як споживача. Поганий маркетинг намагається витрусити твої гроші, наче ти – скарбничка. Але ж ти – людина.

І як казав Василь Симоненко, усе у тебе єдине. Тому не ведись на будь-що. Звертай увагу лише тоді, коли серце затьохкало :)


Погляд Мері

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *