Категорії
щоденник

Не Ютубом єдиним. Про літературні каруселі в Інстаграмі

Учора були шортс в Ютубі, сьогодні – каруселі в Інстаграмі. Що буде завтра? Не скажу :). Але сподіваюся, що сподобається.

Перший млинець спекла. Тобто, карусель запустила. І хіба ж то має значення, що лайкають мало :)? Головне, що деякі речі вивчила та ділюся ними трохи нижче.

Карусель в Instagram: чому це працює і як робити правильно

Я помітила, що багато хто недооцінює каруселі в Instagram, а дарма. Розкажу, чому це один з найпотужніших форматів і як його використовувати з максимальною користю.

Уяви, що карусель – це міні-презентація. Замість одного фото ти можеш розказати цілу історію! І знаєш що? Люди частіше гортають каруселі, ніж просто лайкають одиночні пости

До речі, алгоритми Instagram просто обожнюють каруселі. Чому? Бо користувачі проводять з ними більше часу. А більше часу = кращий охват. Цікаво, правда?

Яку карусель вибрати?

Ось які типи каруселей в Інстаграм найкраще заходять:

  • “До/Після”
  • Покрокові інструкції
  • Добірки корисних порад
  • Розбір помилок
  • Цікаві факти
  • Огляди книг/фільмів
  • Міні-історії

Структура каруселі Інстаграм

А тепер про структуру. Перший слайд – це твоя “обкладинка”. Зроби її такою, щоб хотілося гортати далі! Може, це буде інтригуюче питання або яскрава картинка

Знаєш, скільки слайдів робити?

  • 3-7 – це оптимально.
  • Більше – люди втомляться
  • Менше – не розкриєш тему

Дизайн має бути простим і однаковим для всіх слайдів. Це як твоя візитівка – впізнаваний стиль працює на тебе

Увага на самому важливому

А саме важливе у нас це… текст! На кожному слайді має бути одна головна думка. Не перевантажуй інформацією, роби короткі, чіткі меседжі

А ще каруселі можна використовувати повторно! Збережи найкращі в “Актуальне” – нові підписники будуть в захваті від такої корисної добірки

До речі про корисність – додавай в опис те, чого немає на слайдах. Так ти даси ще більше цінності і змотивуєш людей зберегти твій пост

І най-най-найважливіше! Каруселі чудово підходять для:

  1. Просування експертності
  2. Продажу товарів/послуг
  3. Навчального контенту
  4. Розвитку особистого бренду (наприклад, Погляд Мері 🤗)
  5. Збільшення залученості

Маленький лайфхак

Роби останній слайд з закликом до дії. Запитай думку, попроси поділитися досвідом – це збільшить активність у коментарях

А знаєш, що ще? Почни робити каруселі вже зараз! Не чекай ідеального дизайну чи супер-надзвичайно-нобелівської ідеї. Практика – найкращий вчитель.

І пам’ятай – твої каруселі не мають бути ідеальними. Вони мають бути корисними і регулярними. З часом ти знайдеш свій стиль і зрозумієш, що заходить твоїй аудиторії найкраще.

То що, спробуєш? Дай мені лінк на першу карусель!

Повір, це не так складно, як здається! А результат тебе точно порадує 😊

P.S. Не забудь зберегти цей пост – він ще знадобиться, коли будеш робити свою першу карусель! 👍🏼


Погляд Мері

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *